Klachtenprocedure - Taxiwerq

Klachtenprocedure

Melden van klachten
en misverstanden

Taxiwerq heeft een gedragscode die alle werknemers en relaties aanspoort om professioneel en naar goed geweten te handelen. Toch een klacht of een probleem?

Dan proberen we eerst in goed overleg tot een oplossing te komen, samen met de werknemer over wie de klacht gaat. Belangrijk is dat de klacht gaat over jouw eigen ervaring(en) met Taxiwerq. Taxiwerq mag geen inhoudelijke informatie verstrekken aan derden.

Lukt het niet om de situatie
in goed overleg op te lossen?

Dan kun je:

Alles ingevuld en dan?

Wat gebeurt er daarna?

Wij werken met
korte lijntjes

Regel het snel en gemakkelijk

We staan bekend om onze korte lijntjes. Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem direct contact met ons op! Wil je een werknemer of kandidaat inschrijven? Ga dan naar ons formulier en vul alle gegevens in, we nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Scroll naar boven